Szeged és környéke

2010.03.21. 21:00

Képzeletbeli luxusutazás az IH-ban

Szeged - Háromszáz forintból jártunk Thaiföldön, Balin, Szingapúrban, kalandoztunk a Balaton partján, és csobbantunk a debreceni Aquaticum medencéiben – persze csak képzeletben, az IH Rendezvényközpontban szervezett Utazási Börzén.

Bobkó Anna

Mivel az álmodozásért szerencsére még nem kérnek pénzt, eljátszottunk a gondolattal, milyen lenne, ha csak a képzeletünk szabna határt úti célunk kiválasztásának. A „repülőjegyünk" háromszáz forintba került a hétvégén az IH Rendezvényközpontban szervezett Utazási Börzén, csomagunkba jegyzetfüzetet és ceruzát tettünk, idegenvezetőink a kiállítók voltak.

Amennyiben bankigazgatói fizetéssel rendelkeznénk, egy percig sem gondolkodnánk egy Ázsia körúton. Budapestről Szingapúrba repülnénk, onnan Balira, majd Thaiföldön töltenénk el néhány napot az egyik utazási iroda munkatársának javaslatára. Bangkokban megnéznénk a királyi palotát, majd Phuket fehér homokos tengerpartján sütkéreznénk. A 14–16 napos körutazás körülbelül 800 ezer és 1 millió forint közötti összegbe kerül.

Hatvankét kiállító vett részt az IH Rendezvényközpontban szervezett Utazási Börzén. Fotó: Schmidt Andrea

Fotó: Schmidt Andrea

Nagyobb eséllyel megvalósítható számunkra, hogy idén nyáron másodmagunkkal a Balaton partján töltsünk el egy hetet. Zamárdiban, főszezonban, kétcsillagos szállással, étkezéssel, költőpénzzel és a Balaton Mix jeggyel együtt – amellyel egy napig bárhova ingyen utazhatunk hajóval és vonattal a magyar tengernél – megközelítőleg 80 ezer forintba kerülne a hét nap.

Évről évre egyre többen érdeklődnek a belföldi utak iránt. A gyerekes családok az aquaparkokat részesítik előnyben. Egy négy tagú família Debrecenben, a Aquatica Termál és Welnesshotelben például 120 ezer forintért tölthetne el négy napot.

Tavasszal a városlátogatások is közkedveltek. Aki a párizsi Champs Élysées-n andalogna kedvesével, a római spanyol lépcsőn csókolózna, vagy Nagy-Britannia fővárosában, a London Eye-jal menne egy kört, az 130–140 ezer forintot gyűjtsön össze. Az ár a legtöbb utazási irodánál magában foglalja a belvárosi szállodát, a repülőtéri transzfert, néhány órás informatív városnézést és a reggelit.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!