Délmagyar logó

2017. 12. 14. csütörtök - Szilárda -1°C | 8°C Még több cikk.

Ez is egy csapat: kilenc Corolla és három Avensis

Három Avensis és kilenc Corolla modellt kaptak a Pick kézilabdásai, a támogatási szerződés nem előzmény nélküli: a Bonafarm-csoportnak komoly flottaszállítója a Toyota.

Az ünnepélyes és jelképes kulcsátadáson László Richárd, a Toyota Motor Hungary Kft. értékesítési és marketingigazgatója elmondta, oka volt annak, hogy az ismert piaci nehézségek ellenére támogatási szerződést kötöttek a csapattal. A márka régóta szoros kapcsolatban van a kézilabdával, például Németországban, a Bundesligában és a válogatottnál is az egyik legnagyobb szponzor. Ugyancsak segítette a Toyota és a csapat egymásra találását, hogy a márka hosszú ideje szállít autókat a Bonafarm-csoportnak, így a szegedi központú Picknek és a Sole-nak is.


Ludescher Loránd, a Toyota Tmax ügyvezető igazgatója nagy eredményként értékelte, hogy névadó szponzorrá léptek elő, ami természetesen nem ment volna a márkaimportőr hathatós segítsége nélkül. Nagy Szabolcs flottaértékesítési igazgató pedig azt hangsúlyozta, hogy a játékosoknak és a vezetőknek olyan biztos háttér legyen az autó, ami mellett minden energiájukat a sportra tudják koncentrálni. Egyszerű használati eszköz, amivel eljutnak A-ból B-be, természetesen nem hangulat és élmény nélkül, hiszen a kategória egyik legjobb autójában tehetik ezt meg.

Nézzük egy kicsit közelebbről a modelleket. A kilenc Toyota Corolla 4 ajtós, Luna felszereltségű, 1,6 literes motorja 132 lóerős, váltója pedig hatsebességes kézi. Az 5,2 millió forintos listaárú autó vegyes fogyasztása 6,4 liter száz kilométeren, CO2-kibocsátása 150 g/km. A játékosok kényelméről egyebek között a CD-s rádió és manuális légkondicionáló gondoskodik, míg a biztonságot – ugyancsak egyebek között – négy légzsák és ISO fix gyermekülés-rögzítési rendszer garantálja.

Előtérben az egyik Avensis
Előtérben az egyik Avensis

Ez utóbbi kapcsán egy kérdés is felvetődött bennünk, miszerint: hogyan fér el öt megtermett kézilabdás egy Toyota Corollában? – Minden további nélkül, de ez a megoldás meccsre menet nem javallott, akkor már inkább hazaúton teszteljék az autó kapacitását a játékosok – mondta Nagy Szabolcs. Az új Corollát még nem teszteltük, a testvérmodellről, az Aurisról itt olvashat bővebben.

A nagyobbik testvérből, az Avesis-ből három darabot és két félét kaptak a pickesek. Egyet a négyajtós CVT-váltósból, kettőt az ötajtós és hatsebességes kézi váltóval szerelt modellből. A Travel Edition felszereltségű Avensis motorja1,8 literesek és 147 lóerősek, vegyes fogyasztásuk 6,6-6,7 liter száz kilométerre, a CO2-kibocsátás pedig 154-156 gramm. A Corollánál valamivel magasabb biztonsági és kényelmi színvonalat képviselő autók listaára 7,2-7,5 millió forint, az utóbbi természetesen az automataváltós modellé.

Az új Avensis már járt a szerkesztőségünkben, tesztünk tapasztalatait elolvashatja autós rovatunkban.

 

 

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Audi A2 tanulmány: prémium térhatás

Tisztán elektromos hajtású A2 tanulmányával az Audi a 64. Frankfurti Autószalonon (IAA) ismét megmutat valamit a jövő elektromos mobilitásából. Tovább olvasom