Délmagyar logó

2017. 09. 25. hétfő - Eufrozina, Kende 8°C | 18°C Még több cikk.

Személyre szabott szolgáltatások az Oberbanktól

A szegedi Klauzál tér 2. szám alatt augusztus elején nyitotta meg teljes körű szolgáltatásokat nyújtó fiókját az ausztriai székhelyű Oberbank. A bank 2007 óta tevékenykedik Magyarországon, a szegedi a 7. fiókja.
– Fontos, hogy helyben elérhető, megbízható, szakmailag képzett munkatársak kínálják a személyre szabott szolgáltatásainkat. Az Oberbank 140 éve ebben a szellemben működik, a mostani fióknyitással még közelebb hozta Ausztriát Magyarországhoz – nyilatkozta dr. Blazovich László szegedi fiókvezető, aki munkatársaival együtt a csongrádi megyeszékhelyen szerzett banki tapasztalatokat. – Úgy érezzük, az ügyfelek szívesebben bízzák olyan ismerős szakemberekre a pénzügyeik kezelését, akik az itteni adottságokat és a gazdasági körülményeket is jól ismerik.

Az Oberbank Ausztria 10 legnagyobb bankja közé tartozik, mérlegfőösszege megközelíti a 17 milliárd eurót. Az elmúlt évtizedekben Németországban, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is megerősítette jelenlétét: állandóan bővülő, mintegy 150 fiókkal rendelkező hálózattal, több mint 2100 munkatárssal dolgozik Közép-Európában. A bank Magyarországon jelenleg 7 fiókot működtet: Kecskeméten, Debrecenben, Szombathelyen és Győrött 1–1, Budapesten 2 fiókkal van jelen, a szegedi a 7. kirendeltség. A fiókok közvetlenül a linzi székhelyű Oberbank AG-hez tartoznak.

A fotón (balról jobbra): Körtvélyesiné Rácz Anita lakossági ügyfélreferens, Dr. Gyulainé Kovács Melinda és Maróti Mária vállalati ügyfélreferens illetve Dr. Blazovich László fiókvezető.
A fotón (balról jobbra): Körtvélyesiné Rácz Anita lakossági ügyfélreferens, Dr. Gyulainé Kovács Melinda és Maróti Mária vállalati ügyfélreferens illetve Dr. Blazovich László fiókvezető.

– Az Oberbank üzleti modelljét a stabilitás és a megbízhatóság alapozza meg – folytatta a fiókvezető. – Ügyfeleink bizalmának köszönhetően a nehéz gazdasági körülmények ellenére is képesek voltunk a saját erőnkből növekedni, újabb piaci részesedéseket szerezni. Az osztrák bank a függetlenségének, konzervatív üzletpolitikájának és hosszú távú stratégiájának köszönhetően 2013-ban története eddigi legjobb évét zárta.

Miben különbözik az Oberbank a többi pénzintézettől, miben más az üzleti filozófiája? – Először is a bankunk fióktelep formában működik, ebből adódóan az ügyfelek számára több pénzügyi, szolgáltatási előny származik – hangsúlyozta dr. Blazovich László. – Lényeges, hogy a nálunk elhelyezett betétek az ausztriai betétbiztosítás hatálya alá tartoznak. Finanszírozási oldalon mind a vállalatok, mind a lakosság részére kedvező forint kamatozású forrást, míg deviza bevétellel rendelkező ügyfeleink számára előnyös euro alapú finanszírozást tudunk nyújtani akár hosszabb futamidőre is. A devizával összefüggésben elmondható, hogy devizagazdálkodásunk alapvetően anyabanki forrásokra támaszkodik, a forrásköltségeink alacsonyabbak, és ezt az árelőnyt igyekszünk továbbadni ügyfeleinknek, ami kedvező árfolyamokat eredményez. A lakossági és a vállalati finanszírozást a válság idején is folytattuk, és jelenleg is töretlen lendülettel végezzük. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy szolgáltatásainkat a lehető legmagasabb minőségben nyújtsuk ügyfeleinknek, valamennyiükkel személyes, bizalmi kapcsolat kialakítására törekszünk, ami rugalmasságunkkal és egyediségünkkel együtt a hosszú távú együttműködés alapja.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Veszélyes gyerekhintát von ki a forgalomból az IKEA

A hintát bármelyik IKEA-áruházban visszaveszik, és a vételár teljes összegét visszatérítik. Tovább olvasom