Délmagyar logó

2016. 12. 06. kedd - Miklós -5°C | 3°C

Forgalomkorlátozás a 4-es villamosvonal rekonstrukciója miatt

Szeged - Szerdától várhatóan egy hétig félpályás útzár lesz érvényben a 4-es villamosvonal rekonstrukciója miatt a Murányi utca József Attila sugárútra kivezető szakaszán. A tervek szerint március elején egy napra a kereszteződést teljesen lezárja a kivitelező.
Újabb szakaszához érkezett a szegedi 4-es villamosvonal február 15-én kezdődött rekonstrukciója. A régi sínek és a vágányok alapjának bontása miatt a kivitelező korlátozza a forgalmat a Murányi utca József Attila sugárútra kivezető szakaszán. Félpályás útzár lép életbe a szerdától előreláthatólag egy hétig. Március elején pedig a kereszteződést egy napra teljesen lezárják - munkafolyamatoktól függ, hogy pontosan melyik napon).

A félpályás útzár ideje alatt az átjáróban a József Attila sugárútról behajtóknak lesz elsőbbsége, ezért az ellenkező irányból kihajtóknak folyamatos torlódásokra kell számítaniuk. Ezek elkerülése érdekében a Murányi utca kivezető szakasza helyett javasolt útvonal a Makkosházi körút a Trencsényi vagy az Agyagos utcán keresztül. Ez utóbbi két utcát a Tölgyes utcán áthaladva a Szakolcai, Zsolnai vagy a Lomnici utcákon keresztül lehet megközelíteni.

Forgalomkorlátozás a 4-es villamosvonal rekonstrukciója miatt. Nagyításhoz kattintson a képre!
Forgalomkorlátozás a 4-es villamosvonal rekonstrukciója miatt.
Nagyításhoz kattintson a képre!

A Murányi utcai átkelő megnyitására várhatóan március 8-tól kerül sor. Ekkortól a forgalom újra mindkét irányban használhatja az átjárót, de az ideiglenesen helyreállított burkolaton csak lassan lehet majd haladni.

Olvasóink írták

  • 19. daveedbrown 2011. február 22. 16:34
    „"még a pótlandó szakaszok hossza lehet egy gyakorlati ok (pótlóbuszok!)"
    A kettesnél erről nincs szó. Viszont az 1-esnél igen, mert ha a Jóisten is úgy akarja, (pontosabban csak ő) akkor nyáron megint pótolni kell. Ez viszont így nem jó, mert akadályozzák egymást (ilyen téren, senki nem mondta, hogy fizikailag) és itt bezáródik a kör. De mondhatnám a rókusi csomópontot, amit az M43-as "akadályozott" (mennyivel kisebb káosz lett volna, ha nincsenek kamionok az egyenletben, ugye?)”
  • 18. ifj. Nagy Gábor 2011. február 22. 15:49
    „16. daveedbrown
    "13!
    Egyszerű! Mivel a 2-es és a 3-4-es építése nem akadályozza egymást, ezért..."

    Öööööö... ennyi erővel ezekkel együtt lehetett volna csinálni a 3-ast és még az 1-est is. :-)))) A lakosság általános tűrőképessége mellett, ami azért nem elhanyagolható tényező, még a pótlandó szakaszok hossza lehet egy gyakorlati ok (pótlóbuszok!).”
  • 17. ifj. Nagy Gábor 2011. február 22. 15:46
    „15. Attis2
    "amikor a kereszteződéseket,újitják,azt mondták,hogy előre gyártott elemeket helyeznek be. Az melyik felújitáshoz hasonló mószer?"

    Ne mószeroljunk kérem! :-))))) A körútnál elképzelhető, hogy a 3-ason a nagykörútnál és a Vásárhelyi Pál utcánál alkalmazott módon előrebetonozott elemeket raknak majd be - apropó, kíváncsi vagyok, hogy a Makkosházi körútnál kiszedik-e a jó öt éve berakott cuccot, ami annyira nem tűnik rossznak, de az aszfalt a sínek körül azért nem frankó. Kisebb kereszteződéseknél és bejáróknál meg a szintén a 3-ason látható betonelemes módszer lehet, ami a Textilgyári útnál vagy a Kálvária téren van.”
  • 16. daveedbrown 2011. február 22. 14:38
    „12!
    Lezárás nélkül hogy gondolod a síncserét? :) Előbb-utóbb biztosan le kell zárni, és hogy továbbvigyem Gáor optimizmusát, nem kizárt, hogy tényleg meg tudják csinálni. Viszont tény, hogy február 23 és március 8 között nem egy, hanem két hét van.
    13!
    Egyszerű! Mivel a 2-es és a 3-4-es építése nem akadályozza egymást, ezért...”
  • 15. Attis2 2011. február 22. 12:38
    „Tényleg nagyon szépen haladnak! Le a kalappal! Majd 2 dologra leszek kiváncsi,hogy amikor a kereszteződéseket,újitják,azt mondták,hogy előre gyártott elemeket helyeznek be. Az melyik felújitáshoz hasonló mószer? Na meg a terelés.Azt gondolom sáveltolással meg lehet odani,vagy nem tudom. De ami érdekes lesz, a Novotelnél,a kanyarodó rész,ha azt felbontják,az tuti teljes utzár! Arra a részre gondolok,amikor pl.a 9-es troli jön a Tisza partról,és átmegy a villamossíneken!”
  • 14. ifj. Nagy Gábor 2011. február 22. 11:35
    „12. Alsóváros

    Ezekből:

    Félpályás útzár lép életbe a szerdától előreláthatólag egy hétig.
    és
    ...március 8-tól (kerül sor.) Ekkortól a forgalom újra mindkét irányban használhatja az átjárót

    számomra az következik, hogy a félpályás útzár március 8-án ér véget... Tehát a délmagyar a hülye. :)))) <moderálva, offtopic>”
  • 13. pietrozingaro 2011. február 22. 11:18
    „7. Nem kell rá téli gumit venni :-)
    Megjegyzem, én sem értem miért is kezdünk neki, mikor az előző projektek még nem fejeződtek be?”
  • 12. Alsóváros 2011. február 22. 11:08
    „10. ifj. Nagy Gábor 2011.02.22. 10:44

    1. A múlt fényében optimizmusodat érdekesnek tartom. :)
    2. Ezek szerint a délmagyar megint össze-vissza ír mindent. Vagy te értesz valamit félre. Vagy én. De annak, hogy Márc.8-tól kezdik átadni, és hogy 1 hétig lesz lezárva (még mindig hahaha...) nem feltétlen kell, hogy köze legyen egymáshoz. Lezárás nélkül is lehet ott dolgozni.”
  • 11. ifj. Nagy Gábor 2011. február 22. 10:46
    „7. butagyerek
    "Mi szükség van egyébként villamosra ? Nem lenne olcsóbb további troli járatokat kiépíteni ? Úgy tudom azoknak is eléggé alacsony a káros anyag kibocsájtása.:p"

    Címszavakban:

    - a villamos a közúti torlódásoktól könnyen függetleníthető (míg a 3-as és 4-es önálló szakaszain a troliközlekedéshez további sávokat kéne elvenni az útból vagy a zöldfelületből)
    - a gumikerekűeknél nagyobb befogadóképességű és kisebb gördülési ellenállású
    - továbbá nem elhanyagolható szempont, hogy a meglévő járműállomány tovább használható a pályafelújítás után és nem kell venni 15 trolit...”
  • 10. ifj. Nagy Gábor 2011. február 22. 10:44
    „4. Alsóváros
    "1 hét? hahaha... Valaki mer-e fogadni, hogy legalább 10 nap lesz az?"

    Igazából február 23-tól március 8-ig eleve nem egy hét van, tehát a fogadás tárgy nem lenne pontos. :) De az eddigi munkájuk alapján nem esélytelen. Valahol írták múlt hét csütörtökön, hogy péntektől vasárnapig felszedik a síneket a körútig és ezt be is tudták tartani, úgyhogy eddig nem lehet panasz rájuk.”
  • 9. la-za 2011. február 22. 10:39
    „Eddig jó. Hamarabb kész lesz, mint a 2-es :))))”
  • 8. Grabowsky 2011. február 22. 10:01
    „Egy hétig, értsd: minimum két hónapig!...”
  • 7. butagyerek 2011. február 22. 09:52
    „Mi szükség van egyébként villamosra ? Nem lenne olcsóbb további troli járatokat kiépíteni ? Úgy tudom azoknak is eléggé alacsony a káros anyag kibocsájtása.:p”
  • 6. Alsóváros 2011. február 22. 08:54
    „5. szalamitolvaj 2011.02.22. 08:44

    Mondjuk a 2-es villamosvonalból kiindulva neked lehet igazad. :)”
  • 5. szalamitolvaj 2011. február 22. 08:44
    „10 hét
    :D”
  • 4. Alsóváros 2011. február 22. 08:39
    „1 hét? hahaha... Valaki mer-e fogadni, hogy legalább 10 nap lesz az?”
  • 3. Lakos 2011. február 22. 08:33
    „Mikor kezdik már el a 2-es rekonstrukcióját? Lassan egy éve kezdték el építeni, és hónapok óta semmi nem történik. A sínek, és a betonvasak tiszta rozsdásak. Még el sem készült, de kezdhetik felújítani.. már ha fog egyáltalán dolgozni valaki rajta. Szégyen!!”
  • 2. mack830112 2011. február 21. 23:18
    „Nekem személy szerint az tetszik hogy Vasárnap is láttam őket dolgozni ismétlem dolgozni és nem támaszkodni a lapáton csak így tovább.”
  • 1. daveedbrown 2011. február 21. 21:34
    „Örülök, hogy már itt tartanak, pedig csak egy hete dolgoznak! Csak így tovább!!!”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szűcs Milán Martinról az orvosok lemondtak, de ő élni akart

Szeged - Mindössze 56 dekagrammal és 27 centiméterrel jött a világra tavaly április 8-án Szegeden… Tovább olvasom