Délmagyar logó

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

˝Nem kaptam villanyszámlát!˝

Szeged - December óta nem kaptam villanyszámlát. Idegesít, mert utóbb meg túl sok lesz a fizetnivalóm – panaszolta szépkorú olvasónk a tarjáni Csörlő utcából.
Az EDF DÉMÁSZ Zrt. folyamatosan készíti a számlákat, nincs elmaradás a számlázásban. Egy tavaly bevezetett szabály alapján azonban módosult a kis összegű részszámlák kibocsátásának gyakorisága. Ha a havi fogyasztás alapján a részszámla nettó összege nem éri el az 5000 forintot (bruttó 6350 forintot), akkor az ügyfél nem kap számlát abban a hónapban – írta válaszában az EDF DÉMÁSZ kommunikációs csoportja.

Az EDF DÉMÁSZ Zrt. folyamatosan készíti a számlákat, de a kis összegű részszámlák kiküldésének gyakorisága változott. Fotó: Segesvári Csaba
Az EDF DÉMÁSZ Zrt. folyamatosan készíti a számlákat, de a kis összegű részszámlák kiküldésének gyakorisága változott. Fotó: Segesvári Csaba

– Számla csak abban a hónapban készül, amikor az elfogyasztott energia mennyisége után a számla értéke meghaladja ezt az összeget. Ügyfeleink számára kedvező ez a módosítás, hiszen a fogyasztási díjat később kell rendezniük, és a pénz tovább marad náluk. A vízműnél már régóta gyakorlat a kéthavi számlázás. Az éves elszámoló számlák a megszokott rendben készülnek, azt nem érinti ez a változás. Amennyiben ügyfeleinknek további kérdéseik vannak a számlázással kapcsolatban, munkatársainktól teljes körű tájékoztatást kapnak a 24 órában hívható telefonos ügyfélszolgálatunknál a 06-40/822-282-es számon.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csodálkozom

Ha valaki a Lánchíd rádiót hallgatja, vagy a Klubrádió műsorai közben csodálkozik, azon korábban is csodálkoztam. Tovább olvasom