Autó

2015.05.12. 14:47

Opel-recept: nagyvas, kis motorral

Teherszállító kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt szerkesztőségünkbe az új Opel Vivaro - teszteltük a költöztetési és bevásárlási funkcióját is.

Kovács András

Legyünk mindjárt túl a legfontosabb negatív élményen: nem fért le az IKEA – 180 centi volt a határ, nem mertünk kockáztatni – mélygarázsába a 197 centiméter magas nagydobozos autó, a legközelebbi parkolóba pedig 300 forint volt minden megkezdett óra. Ha Szív Ernő kollégánk nem időzik annyit az Ágymatracok Főosztályán a próbálgatással, akkor nem 2 óra három percet mutatott volna a parkolóóra...

Ha már a magasság megvolt, írjuk a hosszúságot is, ami 540 centiméter, a szélesség pedig a visszapillantó tükrökkel közel 230 centi. Ekkora dobozból sokkal szebbet nem lehetett kihozni, lekerekíteni sem nagyon érdemes, mert akkor nem fér be a nagyi kombinált szekrénye. Szemből kifejezetten markáns, erőt sugárzó a Vivaro, egyik szakportál egyszerűen és kedvesen nagy arcúnak titulálta a modellt.

Teszteltük az Opel Vivarót. Fotó: Kovács András - GALÉRIA







Teszteltük az Opel Vivarót. Fotó: Kovács András - GALÉRIA




Mi mennyi? Az általunk próbált, kategóriájában versenyképes alapfelszereltségű modell bruttó 7,2 millió forintba kerül, plusz a javasolt extra a Businnes Edition csomag, ami 451 ezer forintot kóstál. Ebben ott van – egyebek között – a légkondi, a bőrkormány, a tempomat, az első elektromos ablak, és a CD18 rádió. Ezzel együtt az adott modell kedvezményesen már nettó 4 millió 660 ezer forintért kigurítható a márkakereskedésből.




Teszteltük az Opel Vivarót. Fotó: Kovács András - GALÉRIA


Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!