2023.01.21. 15:00
Felméri az online adózási szokásokat a NAV
Az adóhatóság a beérkezett vélemények alapján fejlesztheti majd tovább az ügyintézési felületeket.
Forrás: Shutterstock
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében - közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.
A közleményben kiemelték,
a NAV arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire - írják a közleményben.
A kérdőív a NAV honlapján ide kattintva érhető el.