A helyiek segítőkészsége végzett a legjobb értékek között

2023.02.03. 07:00

Jelesre értékelték a vendégek Mórahalmot 2022-ben

A Mórahalomra látogató vendégek az előző évben is pozitívan, maximális elégedettséggel értékelték az igénybe vett turisztikai szolgáltatásokat – derült ki a Móra-Tourist Nonprofit Kft. felméréséből.

Munkatársunktól

Fontos a vendégelégedettség. A vendégek sokra értékelik azt a fogadtatást, amit a turizmusban dolgozók, és a mórahalmiak részéről tapasztalnak. Illusztráció: Török János

Egyre fontosabbá válik az, hogy a turisták milyen véleménnyel távoznak, hogyan értékelik az átélt élményeket. Ezt tudjuk magunkról is, hiszen az utazások tervezésekor mi is megnézzük a tervezett úticél vendégeinek értékelését. Ezért nagyon fontos, hogy Mórahalom szolgáltatásairól milyen visszajelzések születnek

 – mondta Balogh-Stampf Mariann, a Móra-Tourist Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója. A turisztikai szervezet minden nyáron végez elégedettségmérést. Így történt ez 2022-ben is, és a felmérés eredményeként ismét jeles osztályzat, 4,7-es eredmény született. Az előző évekhez hasonlóan, tavaly is a környezet tisztasága mellett a szolgáltatók vendégbarátsága és a helyiek segítőkészsége végzett a legjobb értékek között.

Országos visszhangot keltett az az eredmény, amely a szallas.hu díjaként, a vendégek értékelései alapján két mórahalmi szolgáltatót is Magyarország legjobbjaként választott ki. A Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő a 2022-es Év Turisztikai Attrakciója, a Colosseum Hotel Mórahalom pedig az Év Szállása 2022 fődíját nyerte el a szállásfoglaló portál vendégvéleményei alapján.

A mai turisztikai piacon ennél hatásosabb és erősebb visszajelzés talán nem is lehet. A portálon a többi mórahalmi szálláshely is magas osztályzatokat kapott. A többi online felületen, a Facebookon, Google-ön is hasonlóan jó eredményeket találunk. A másik nagy online szállásfoglaló portálon, a booking.com-on kicsit szigorúbbak a vendégértékelések, ennek ellenére mind a hotelek, mind az apartmanok átlaga 10-es skálán 9 felett van. Összefoglalva elmondható, hogy összecseng a turisztikai szervezet által végzett elégedettségmérés és a független portálokon megjelenő vendégértékelések eredménye, melyek egybehangzóan kiemelkedő, magas minőségű szolgáltatásokat jeleznek vissza 

– tette hozzá a szakember.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában