Szeged

2021.06.09. 18:40

Pénziránytű tantermet adtak át a Kőrösyben – Fotók

Interaktív foglalkozásokon tanítják meg a pénzügyi ismeretek alapjait a Kőrösy-iskolában most átadott Pénziránytű tanteremben. Az általános és középiskolásokat célzó országos program bázisiskolájaként az intézmény 1,5 millió forintot kapott ennek kialakítására.

T. K.

Fotó: Kuklis István

Fotó: Kuklis István

A Pénziránytű Alapítvány ebben a tanévben indítja útjára országos Bázisiskola Programját, melynek keretében országszerte hat iskolában kezdődhetnek meg modern, a diákok pénzügyi tudatosságát fejlesztő, interaktív foglalkozások.

Az egyik bázisiskola a Szegedi SZC Kőrösy József Közgazdasági Technikum lett, ahol tegnap adták át a Pénziránytű tantermet.

Farkasné Székely Angéla intézményvezető elmondta, ennek kialakítására 1,5 millió forintot kaptak, 2024 augusztus végéig pedig évente további 200 ezer forintot fordíthatnak majd állagmegóvásra, illetve az informatikai eszközök karbantartására. – A célunk ebben a programban a regionális pénzügyi nevelés, pénzügyi kultúra és jártasság ösztönzése – fogalmazott.

A Pénzügyi Tudás Otthona tantermekben, mint amilyen a tegnap átadott szegedi is, a Pénziránytű Alapítvány által felkészített pedagógusok tartanak foglalkozásokat a pénzügyi tervezés és a korszerű pénzkezelés témaköreiben.

A másfél órás foglalkozások egyrészt kedvcsinálónak jók a pénzügyi ismeretek elmélyítéséhez, másrészt alkalmasak arra is, hogy az ilyen irányban továbbtanulni szándékozók megismerjék az alapokat.

A Kőrösyben 3 tanár már végzett a képzésen, további 2 pedig szeptembertől taníthat majd. Farkasné Székely Angéla elmondta, a program pénzügyi foglalkozásain nem csak az iskola diákjai vehetnek részt, erre lehetőséget biztosítanak a régió többi általános és középiskolája számára is.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában