A bányató és a vasút miatt kell az óriási körhíd Kopáncsnál

Hódmezővásárhely-Kopáncs - A bányató és a vasút miatt van szükség a 47-es út fölött Kopáncsnál tervezett hatalmas körhídra a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szerint. Olvasóink többsége úgy véli, pazarlás ide ekkora csomópontot építeni.

Antal Sándor

Az ország legnagyobb körhídja épül Kopáncsnál – mondta még novemberben [namelink name="Loppert Dániel"]. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs igazgatója a több mint 27 milliárd forintból megvalósuló vásárhelyi elkerülő alapkőletételekor beszélt erről.


A körhíd látványterve kommentlavinát indított a közösségi oldalon. Megoszlanak a vélemények, hogy szükség van-e egy ekkora „betonmonstrumra" a 47-es úton. Olvasóink többsége szerint nincs. Többen úgy vélik, pazarlás ilyet építeni, de olyanok is vannak, akiknek tetszik az ötlet. Az országban Budaörsnél van egy hasonló, de a kopáncsi annál is nagyobb lesz.

 

Ilyen betonmonstrum épül a tervek szerint a 47-es fölé. Olvasóink többsége feleslegesnek tartja. Látványterv

Ilyen betonmonstrum épül a tervek szerint a 47-es fölé. Olvasóink többsége feleslegesnek tartja. Látványterv

– Egy hagyományos csomópont építése esetén a főút melletti bányatavat fel kell tölteni, de ez rengeteg kockázatot hordoz magában – válaszolta megkeresésünkre Loppert Dániel. Hozzátette, a süllyedések miatt az út megrepedhet. A másik oldalon a vasúti sínek magasabban vannak, így a szintbeli kialakítás ott sem oldható meg.


– Ezen a szakaszon kizárólag ezzel a technológiával és műszaki paraméterekkel lehet megvalósítani az úgynevezett különszintű keresztezést – zárta a kommunikációs igazgató.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!