2009.04.15. 20:02
Online+marketing
Az online marketing a kis- és középvállalkozások számára egy költséghatékony eszköz a forgalomnövelésre.
Több mint két évtizede az "elektromos" médiában dolgozom, de azért a nyomtatott sajtó sem idegen tőlem. Újságíróként kezdtem, ma már leginkább online marketinggel foglalkozom.
Az elmúlt bő évtizedben abból éltem amit eladtam, jelenlegi tudásom jelentős mértékben a gyakorlatból származik. Régen azt hittem mindent tudok a szakmáról, az utóbbi évekbenrájöttem, hogy van még tanulni valóm. Tanulással, munkával telt az utolsónéhány évem és közben specializálódtam az online marketingre, másképpen fogalmazva a kereskedelmi weboldalak látogatottság és hatékonyságnövelésére.
Ez némiképpen más mint a klasszikus marketing, inkább a gerilla marketinggel mutat rokonságot. Nem vagyok elméleti ember, talán szakmai alapjaim is hiányosak, mindenesetre, amit csinálok működik és talán másoknak is tudok hasznos tanácsokkal, ötletekkel szolgálni. Az biztos, hogy az online marketing, egy költséghatékony eszköz a forgalomnövelésre a kis- és középvállalkozások számára.