Mórahalom és környéke

2019.09.05. 19:34

Jelest kapott Mórahalom - Turisták osztályozták a szolgáltatásokat

Idén is osztályozhatták Mórahalom turisztikai szolgáltatásait az ideérkező látogatók. Az összesített turisztikai elégedettségi index szerint a település most is jelesre vizsgázott: a vendégek 4,73-ra értékelték az élményt.

A mórahalmi TDM, azaz turisztikai desztináció menedzsment, a Móra-Tourist Nonprofit Kft. ne­­gyedik éve turisztikai elégedettségmérést végez a városba látogatók körében. A kérdő­íve­­zés helyszíne a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő, a Thermál Panzió, a Colosseum Ho­­tel, az Elixír Hotel, a mórahalmi Tourinform-iroda és a Mini Hungary Park volt.

 

A gyógyfürdő vendégeit is kérdezték a szolgáltatások színvonaláról. Fotó: Frank Yvette

A gyógyfürdő vendégeit is kérdezték a szolgáltatások színvonaláról. Fotó: Frank Yvette


Fontos eleme az elégedettségmérésnek, hogy személyesen kérdezik meg a turistákat. Kérdezőbiztosok töltik ki a kér­­dőíveket tabletek segítségével, elektronikus űrlap formá­ban, így lehetőség nyílik a vélemények pontosabb megfogalma­zá­­sára. Külön kérdések foglalkoznak a javítandó területekkel, amelyekből az értékelés során azt is ellenőrzik, hogy a korábban jelzett hiányosságok mi­­lyen arányban kerülnek ismét elő, sikerült-e a korábbi problémákat elhárítani.


A tavalyi vélemények alapján hozott intézkedések látható eredményt hoztak: idén még ma­­gasabb osztályzatot kapott a fürdőben a tisztaság, a vendéglátás színvonala, a wifi minősé­­ge, valamint a gyógyászati szolgáltatások.

A felmérés részeként minden évben kérik a résztvevőktől, hogy értékeljék a turizmusban fontos szolgáltatásokat az iskolai osztályzásnak megfe­le­­lő módon, 1–5-ig. Ebben az ér­­tékelésben 20 különböző szem­­pont szerepel, az összesítésből számítják ki az adott év elégedettségi indexét, amely idén 4,73-as értékelést kapott.


A legmagasabb elégedettségi szintet holtversenyben a szolgáltatók vendégbarátsága (4,9) és a család- és kisgyermekbarát szolgáltatások (4,9), valamint szintén holtversenyben a környezet tisztasága (4,89), az akadálymentesítés (4,89) és a helyiek segítőkészsége (4,89) érte el. Legutolsó helyre került az ár-érték arány (4,39), illetve az internet- és wificsatlakozási lehetőségek 4,45-os átlaggal. Ez utóbbi a tavalyi 4,17-es átlagról jött fel a fejlesztésnek köszönhetően 4,45-os értékre.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!