Délmagyar logó

2017. 05. 28. vasárnap - Emil, Csanád 13°C | 25°C Még több cikk.

A polgármester is nyűgös a Sport1 hiánya miatt

Csongrád - Panaszáradat zúdult a Csongrád egyes részein még mindig monopolhelyzetben lévő kábelszolgáltatóra, a Fibernetre.
Van olyan panaszos, akinek gondja volt az internettel, a tévével és a telefonnal is: mindhárom szolgáltatást a cégtől kapja. A polgármester is reklamált. A Fibernetnél állítják, megkérdezték az előfizetőiket, mielőtt változtattak volna a csomagokon.

Több fórumon is kifejezték elégedetlenségüket a csongrádiak a helyi internetes és kábelszolgáltató céggel, a Fibernettel kapcsolatban. Lapunknak Fehér József írt levelet. Arra hívja föl a figyelmet, hogy a címére küldött e-maileket a Fibernet központi szervere hónapok óta visszautasítja, nem továbbítja. Arról is ír olvasónk, hogy a tévécsatornák programhelyeit többször megváltoztatják, a telefonszolgáltatás is sokszor kimarad. A hibák bejelentését viszont nem veszik figyelembe, elektronikus leveleire nem válaszolnak, de azt követelik, hogy postai levélben tegye meg panaszait. Fehér József erre is vette a fáradságot, de választ nem kapott.

A versenytársakra még várni kell

Az Optanet már megkezdte hálózatfejlesztését a Fő utcától északra eső városrészben, de várhatóan csak nyártól lehet majd igénybe venni szolgáltatásait. A városba a már betelepült Rubicom is fejlesztést ígért, de egyelőre nincs hír a beruházásról.

Nem egyedi esetről van szó. Ezt az bizonyítja, hogy a legutóbbi képviselő-testületi ülésen több városatya is interpellált a Fibernet ügyében, és ők is hasonló problémákat említettek. Kaczibáné Molnár Katalin érdeklődésünkre elmondta, a körzetében élő időseknek nem egyszerű a csatornák átprogramozása után beállítani készüléküket, ezért legtöbben kénytelenek szerelőt hívni, nekik viszont kiszállásonként 1000-2000 forintot kell fizetni. Mint megtudtuk, a városházáról is írtak már hivatalos levelet a Fibernetnek. – Néha nyűgös vagyok a kábeles szolgáltatás miatt, mert miután a Sport1 kikerült a kínálatból, nem nézhetem a magyar labdarúgó-válogatott mérkőzéseit – mondta Bedő Tamás polgármester.

– Programkínálatunk módosításakor minden esetben az előfizetőink igényeit vesszük figyelembe. De a kiosztás kialakításában szerepet játszik még a piac változása, vagy az a tény, hogy néhány csatornával tavaly év végén lejártak a szerződéseink – nyilatkozta lapunknak –, részben a digitális tévészolgáltatás indítása miatt. Kérdésünkre, hogy alkalmanként tényleg 1000-2000 forintot kell-e fizetni az átprogramozást végző szerelőnek, azt a választ kaptuk, hogy az általános szerződési feltételekben meghatározottak szerint járnak el minden ilyen esetben. Az ügyfélszolgálatról Bujáki Ildikó elmondta, korábbi irodájuk látogatottsága nem tette indokolttá, hogy a továbbiakban is működtessék. Nyitottak egy ügyfélszolgálati pontot, amely minden héten kedden és csütörtökön, illetve átmenetileg szerdai napokon is fogadja az ügyfeleket.

Olvasóink írták

  • 16. KovácsPistike 2009. április 25. 23:40
    „A helyében nem hordanám ilyen magasan az orrom!”
  • 15. Sziti 2009. április 12. 20:38
    „Tényleg ez a legnagyobb problémája polgármesterünknek?
    És még ő sem tud tenni semmit?
    Nahát.
    Mit is lehetne tenni?
    Piacgazdaság van vagy nem?
    Ha nem tetszik vegyen mást.”
  • 14. Power 2009. április 10. 13:45
    „A sok tv-nézés árt az egészségnek! Az MSZP-és képviselő erre nyűgös?
    A demokrácia bajnai-féle megcsúfolására nem allergiás?
    Az ilyen képviselőket vissza kell hívnunk a parlamentből, mert ők már régóta nem bennünket képviselnek.
    A tolvaj, csirkefogó banda addig fog garázdálkodni a közös vagyonukkal, értékeinkkel, amíg hagyjuk őket garázdálkodni és nem állnak bíróság elé.”
  • 13. csucsu2 2009. április 10. 11:20
    „Nekem csak tv van töllük, de rendszeresen egy-két csatorna eltűnik.
    Miután a helyi irodát soha nem tudtam elérni vagy ha igen, akkor jött a duma, hogy lehet, hogy elprogramoztam, vagy a tv-ben van a gond... Ezután rászoktam, hogy emilben a központban jelentem be és így meg szokott oldódni.
    Bár már volt olyan is, hogy arra a hülye szentesi tv toronyra fogták a minőségromlást, merthogy az túl erősen és pont abban a frekvencia sávban ad, amiben ők jóhiszeműen szolgáltatnának. Ők szinte semmiben sem hibásak.
    Kedves Sziti, utánna lehet nézni, hogy már hányszor és miért meg mennyiért büntették már őket és mégsincs semmi változás. Nem tanulnak ezek sem semmiből.
    A Sport1 egyébként nekem is nagyon hiányzik, bár van helyette sportklub+ és egy már eleve a bekapcsolás napjától mákos eurosport2.
    De leírták, hogy a sport1-et azért vették el mert drágította volna a csomagot, tehát ezzel csak nekem (nekünk) tettek jót.”
  • 12. Sziti 2009. április 09. 21:52
    „Szerintem a Fibernettel legnagyobb baj a nagyképűség.
    Biztos tanultak a politikából.”
  • 11. faQtya 2009. április 09. 20:36
    „Legyünk büszkék a polgármesterünkre.
    Ha már semmi "ütős" pozitívumot nem lehet írni a városról, íratni kell egy cikket, amiből még jól is jön ki...
    ...igazi politikus.”
  • 10. Tomxy 2009. április 09. 16:16
    „Sziasztok!
    Én csak azt akarom mondani, hogy még egy kis türelem és nemsokára kiépül a konkurencia a városban. A napokban is láttam, hogy az OpTanet emberei dolgoztak épp a kispiac környékén.
    A Fibernetnél néha nálam is van olyan, hogy néhány másodpercre megszakad az internet, illetve jelenleg is van egy jónéhány csatorna melynél felfedezhetőek csíkozások.
    Az árról meg már nem is érdemes beszélni, kész rablás.”
  • 9. polgár 2009. április 09. 03:41
    „Micsoda promlémák... és ki mondta, hogy csak kábel tv létezik a világon?
    Műholdas tv 3 beltéri egységgel már olcsóbban kijön, mint ezeknek a családi csomagjuk...”
  • 8. Sziti 2009. április 08. 21:03
    „triniti!
    Az internetet feltétlenül mond le!
    Vagy neked nincs is?
    Lehet, hogy a munkahelyedről írtál?
    Ha igen akkor ne panaszkodj!”
  • 7. mni 2009. április 08. 17:31
    „Nagyon sajnálom a kedves polgármester urat,hogy az a legnagyobb baja,hogy nem fogja a sport 1-et,más azért nyűgös mert nem tudja kifizetni a számláit vagy nem tud ételhez jutni...Váltson szolgáltatót!Kit érdekel?”
  • 6. triniti 2009. április 08. 10:13
    „Ilyen nincs!
    Tényleg ez a legfőbb gondja mindenkinek?!
    Én napi 12 óra munka mellett, gyerekek stb. A tv az utolsó amit be szoktam kapcsolni.
    Ennél nagyobb gond nincs?!
    Agymosás. A tv is, de az újság is. Kész őrület.

    Szüntessék meg a tvt! az összes kábel adót!”
  • 5. Kistorma 2009. április 08. 09:22
    „nekem szerencsére csak netem van kábelen,(ami rendszeresen kihagy valami oknál fogva) a tv upc,és nem váltanak soha csatornakiosztást!2700-ért kb 100 csatornám van.megértem az időseket mert nem értenek a tv átprogramozásához,de nem tudom hogy másik szolgáltatónál is vannak gondok vagy csak itt?”
  • 4. keletaru 2009. április 08. 08:46
    „Érdekes a település első emberének milyen nyűgei vannak ,remélem nem sokára lessz más gondja is (habár neki mindig megmondják melyik gombot nyomja , tehát nem sokat gondolkodik) ...?! Emeljen a Fibernet , hisz itt ezt szokták ha valami nem megy árat emelnek , úgy jobban megéri . De az is bejön ha azt mondják nem ők döntik el mikor mit szolgáltatnak . Itt ezt is elfogadják .( lásd : uszoda ) Üdv Kuci”
  • 3. hank 2009. április 08. 02:07
    „Sziasztok!

    Ebben mi az újdonság?
    A fibernet ügyfélszolgálata messze nincs a toppon. És más városokban is hírhedt!
    A tapasztalatom a következő:
    1) Az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételek) benne van (legalább is még múlt év közepén benne volt), hogy elektronikus bejelentéseket is kötelesek elfogadni. Infokommunikációs szakjogászt megkérdezve az email ennek számít
    2) Adott egy kivizsgálási idő, válaszadási idő, hiba elhárítási idő. Ha ezek valamelyikét túllépik akkor megfelelő kötbér a jutalom

    Tudnék még említeni pár történetet, de mivel végül megoldódott az egész ezért ennél mélyebbre nem megyek a témában.

    Esetemben, mivel feltehetőleg a helyi és kecskeméti ügyfélszolgálati iroda nem járt a problémámnak utána ezért felhívtam a _központi_ ügyfélszolgálati telefonszámot. Tisztáztuk, hogy elektronikusan (azaz esetemben email-ben) el kell fogadni a panaszt, észrevételt. (Lásd ÁSZF - de kérem ellenőrizni, lehet változott azóta.)
    Utána megkereste az illető az email-emet (dátum, email cím alapján). Végül pár napon/héten belül megkaptam a választ rá - írásban.

    Javaslom mindenkinek, hogy olvasson esti film/könyv helyett ÁSZF-et. Ha az írásban feladott (ajánlott, tértivevényes) levélre nincs válasz az ÁSZF-ben definiált időn belül, úgy a központi ügyfélszolgálat segítségét lehet kérni és esetleg jelezni, hogy melyik az az ügyfélszolgálat aki nem válaszolt a levelekre. Ha ők sem segítenek, akkor a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) biztosan ki fogja vizsgálni az ügyet (főleg, ha az ÁSZF-et sem tartotották be). Az NHH elérhetősége a www.nhh.hu oldalon lehetséges.

    Végül az "ügyfélszolgálati" iroda/pont egyik vevő központú munkatársának szavait idézném:
    "Ha ennyi bajod van, akkor miért nem keresel másik szolgáltatót?!" ---> lehet ez a megoldás? Kár, hogy a városban nagyrészt monopolhelyzetben vannak....

    Hank”
  • 2. klj_54 2009. április 07. 20:48
    „Nem értem a cikket és a reklamálókat sem.
    Van másik!
    Ma már kábel sem kell a tévéhez és az internethez.
    Csak egyszerűbb az újságba írni, mint megoldani a problémát!”
  • 1. Sziti 2009. április 07. 20:29
    „Megértem azokat akiknek gondot okoz a készülékek átprogramozása.
    Én azért úgy általában meg vagyok elégedve a szolgáltatás minőségével.
    Kicsit drága, de szerintem a mínőséggel nem sok baj van.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csongrádi Egészségváros: csak ötlet maradhat

Csongrád - Zátonyra futhat az Egészségváros projekt Csongrádon. A várt pályázati támogatásról nincs hír, anélkül viszont a hitelfelvétel is kérdéses a 7 milliárd forintosra tervezett beruházásnál. Tovább olvasom