Délmagyar logó

2017. 09. 25. hétfő - Eufrozina, Kende 8°C | 18°C Még több cikk.

Árokba csúszott egy Tisza Volán-busz Kecskemétnél

Kecskemét - Kedd reggel az M5-ös autópálya Budapest felé tartó szakaszán, a 90-es kilométerkőnél egy Tisza Volán-busz csúszott az árokba.
A közlekedési baleset Kecskemét magasságában történt. Az árokba csúszott busz a forgalmat nem akadályozza, az utasokat már leszállították a járműról. Feltehetőleg a Tisza Volán Szegedről Budapestre tartó járatáról lehet szót.

Olvasóink írták

  • 13. nagypappa 2009. október 18. 05:33
    „Menj oda hozzá és hívd meg egy kávéra.”
  • 12. IVY 2009. október 13. 15:26
    „Amúgy, -kössz mindent Jani!”
  • 11. IVY 2009. október 13. 15:25
    „árott. bocs.
    Próbáltam már több szálon elindulni, de a Volán rosszabb, mint az NBH.
    Infót? Senkiről! Pedig olyan kis ártatlan dologról van szó! :)”
  • 10. IVY 2009. október 13. 15:23
    „:) :)
    - Levelem megírtam a Volánnak. (már fel is bontották:)
    - Nemszeressem a gombát.........:)
    - Nem gond, -idővel lenyomozom az GÉPKOCSIVEZETŐT:)

    Jha. Nem árott nekem, csak tetszik.:)”
  • 9. Szemif 2009. október 13. 15:15
    „8. Egy szarvasgombás, kaviáros, sonkás pizza nem kéne????? :-DDDD Már így is olyan vagyok, mint egy fantomképkészítő, lassan forgathatnánk egy sorozatot Gyilkos RENDszámok címmel :-)
    Hát nézd 8db KKT-s rednszámú busz van mind Volvo 7700A csuklós, alacsonypadlósok, amúgy meg nem tudom mi dolgod a gépkocsivezetővel (hivatalosan így hívják a buszsofőrt is, ha föl akarod pofozni, akkor ellenben közfeladatot ellátó személy), de ha tudod hol lakik esetleg csöngess be a szomszédba és kérdezd meg! Fapados megoldás, de legalább én kimaradok belőle :-D”
  • 8. IVY 2009. október 13. 14:10
    „Köszi, Szemif.:) :)
    Most már csak abban segíts, hogy rájöjjek, -ki az a helyijáratos sofőr, aki a Pentelei soron lakik?:)
    Kb. 32-35 éves lehet? Folyton a KKT-s buszokon van és csak szinte ő hord kék inget, nyakkendővel. (munka közben:)”
  • 7. Szemif 2009. október 13. 12:58
    „6. Alakul ez! Ezek szerint 87-es vagy 88-as gyártású kocsit keresünk így a három CCP-s rendszámú, illetve a BOS-ek is kiestek valamint CJN-010 (neki a vázcserés felújítása 95 körül volt) (a CCP és BOS rendszámúak 92-es gyártásúak) így 14-15 kocsira redukáltuk a kört. Többet én nem tudok segíteni tehát a 7:30-as 73Y Tápéról Ikarus 260-al, amiben 87-es üveg van. Szubjektív véleményem, hogy az egyik CMX-es vagy BRT-053 lehetett, de ez nem biztos, most a kavarás miatt nem vagyok képben, hogy melyik Ikarusz 260 merre lófrál. De ennyi infó a volánosoknak bőven elég, szóval szépen fogalmazd meg (az sokat segít, ha nem öregikaruszozol)), hogy
    Tisztel Illetékes!
    Ma reggel 10. hó-13-án a 7:30-kor Tápéról induló 73Y-os Ikarus 260 típusú helyijáratos valószínúleg 87-es gyártású autóbuszon ........ezt és ezt tapasztaltam, kérem ha lehetőségük van rá vizsgálják át a járművet, illetve a motortér szigetelését stb. de gondolom boldogulsz innentől magad is.
    Tisztelettel x. y.

    Egy ilyen mail szerintem bőven megteszi, ne várj rögtön reakciót, el fog tartani mire magasabb kezekbe kerül a bejelentésed. (mellesleg, ha egy volános ezt a kommentet olvassa intézkedjen legyen kedves) De szerintem lépni fognak, sok sikert!”
  • 6. IVY 2009. október 13. 12:27
    „Nem csuklós volt persze, azok nem igen járnak mifelénk.........:)
    Rendszámot nem tudok, de az üvegeit még ´87-ben gyártották, Orosházán.:)”
  • 5. IVY 2009. október 13. 12:25
    „A Tápéról, 7.30-kor induló 73Y járat volt.
    Egyébként, rendszeresen Tápéra menesztik.”
  • 4. IVY 2009. október 13. 12:15
    „2.
    Nem. Sajnos.:(”
  • 3. Szemif 2009. október 13. 12:14
    „1. De lehet! Amúgy rendszámot nem tudsz mondani? Mert akkor az adott gépet átvizsgálják a telepen, hogy tényleg van-e vele gond (én kétszer szóltam a volánnak, hogy x. buszukkal baj van, be is rendelték őket és megköszönték, hogy segítettem a munkájukat.), de ez, hogy ősöreg Ikarusz, ez nem egy nagy támpont, ha rendszámot nem is tudsz azt gondolom tudod, hogy csuklós vagy szóló kocsi volt, gyanítom szóló, a 73-73Y járatra azokat adják ki. Tehát egy dízelüzemű Ikarus 260-t keresünk, azokból tudtommal 24 van, jó, a kört tovább lehet szűkíteni ugyanis gondolom emlékszel az üléseire, ha műbőrüléses volt, akkor az garantáltan egyike a 87-92 között beszerzett 260-asoknak esetleg még CJN-010 de ő egy érdekes jószág mert vázcserés felújítást kapott, tehát az eredeti 78-as!!!! gyártású buszból szinte már semmi nem az eredeti benne. A három DUD-os Ikarus így kilőve (nekik szövetborítású ülésük van, ráadásul mivel 98-as beszerzésűek semmi komoly gond nem szokott lenni velük) Így tehát kb. 20 lehet csökkenteni az érintett kocsik számát, ezek után ha megmondod, hogy melyik megállóban szálltál fel, hányas járatra (tehát 73 vagy 73Y) és a legfontosab, hogy MIKOR! Szóval ragadj billentyűzetet és küld egy mailt a volánnak (a honlapjukon több cím is van, vagy beírhatsz a fórumukra is, privátban fognak válaszolni), hogy nézzenek a buszuk körmére, vagy gázaira, hogy stílusosabb legyek :-) Tehát járatszám, időpont, típus, rendszám! De a legfontosabb az első kettő. Mellesleg pillanatnyilag a terelés miatt több járat útvonala megnyúlt tehát több busz kell, mint korábban, emiatt minden üzemképes busz kint van forgalomban.
    Mellesleg az SZKT miskolci idegenlégiósai szerintem gyatrább állapotban vannak, mint a legrosszabb volános kocsi.”
  • 2. sauron2 2009. október 13. 11:29
    „Ezzel kapcsolatban mért nem egyenesen a Tisza Volánnak írsz?! Hamarabb választ kapsz a kérdésedre!

    NEM”
  • 1. IVY 2009. október 13. 08:56
    „Bocs, nem a témához.....

    Kedves Tisza Volán!
    Nem lehetne valamit kezdeni azokkal az ősöreg helyijáratos Ikaruszokkal, amelyeken utazás közben füstmérgezést kap az ember.....?!! Ma reggel is fél órát zötyögtem Tápéról a Mars térig. És az utastérbe beszivárgó kipufogófüst már a gigámat martaaaa!!!!!”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kolompár Orbán és az eltűnt 150 millió

Noha áll a bál az Országos Cigány Önkormányzatban - Farkas Flórián, a Lungo Drom első embere a feloszlatást is kilátásba helyezte -, a testület kiáll Kolompár Orbán elnök mellett. Tovább olvasom