Délmagyar logó

2017. 01. 17. kedd - Antal, Antónia -5°C | 1°C

Maroknyian bonyolítják a Twitter forgalmának zömét

Egy lelkes kis mag generálja a gyorsan fejlődő közösségi hálózat, a Twitter forgalmának zömét - tárta fel egy harvardi tanulmány.
A Harvard Business School kutatói a közösségi mikroblog felhasználóinak véletlenszerűen kiválasztott 300 ezres táborát figyelték május folyamán. A Twitter közösségi oldal 140 karakternél rövidebb üzenetek továbbítására alkalmas, amit tweeteknek neveznek. Ezeket más twitterezők olvashatnak, akik csatlakoznak a mikrobloghoz. A kutatás megállapította, hogy a megfigyelt twitterezők 10 százaléka generálta a platform tartalmának több mint 90 százalékát. Az is kiderült, hogy a felhasználók több mint fele csak 74 naponta küld a Twitteren üzenetet. Ennek tudatában a mikroblog-oldalt a cégek aligha használhatják fel például közvélemény-kutatásra, holott az utóbbi időben egyre nagyobb számban fordultak a Twitterhez, hogy kipuhatolják, hogyan látják őket a fogyasztók - figyelmeztettek a tanulmány szerzői. Mikolaj Jan Piskorski, a kutatás vezetője szerint a Twitter azért továbbra is alkalmas arra, hogy eloszlassa a fogyasztók aggodalmait és hatásos marketingeszköz lehet, hiszen a portálon bejelentkezett cégek kapcsolatba kerülhetnek a célközönségükkel. Az internetforgalmat mérő Nielsen Online legutóbbi adatai alapján a Twitter honlapjának februárban több mint 7 millió látogatója volt, míg egy évvel korábban ugyanabban az időszakban 450 ezren kattintottak rá.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Topolánek meztelenkedett a Berlusconi villában?

A volt cseh miniszterelnök pénteken elismerte, hogy szerepel azokon a fotókon, amelyeket egy spanyol… Tovább olvasom