Délmagyar logó

2017. 01. 21. szombat - Ágnes -11°C | 0°C Még több cikk.

Újabb Fradi-ital jelenik meg a piacon

A zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel.
Jövő héttől már országszerte kapható lesz a Fradi-energiaital, a labdarúgócsapat legújabb italmárkája - jelentette be az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója szombat este a Pécs elleni hazai bajnoki mérkőzés előtt tartott budapesti sajtótájékoztatón

Orosz Pál közölte, hogy a zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel, mégpedig a Hell céggel együttműködve.

"A Hell százszázalékos magyar cég, és ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör" - indokolta az együttműködést a vezérigazgató, aki hozzátette, a termék megfizethető árú lesz.

Mivel egy közvélemény-kutatás szerint a Ferencvárosnak több mint egymillió szimpatizánsa van Magyarországon, ezért bíznak abban, hogy a többi Fradi-italhoz hasonlóan ez is sikeres lesz, főleg a fiatalok körében.

Tóth Eszter Anna, a Hell Energy Magyarország Kft. szóvivője szerint a közös munka eredménye egy tartósítószertől mentes, impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, amely kellően passzol az FTC hírnevéhez.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az energiaitalt egy profi reklámfilmmel és komoly kampánnyal fogják bevezetni. A tv-csatornákon is hamarosan látható 20 másodperces filmben főszerep jutott Thomas Dollnak, a Ferencváros vezetőedzőjének, de a csapat több meghatározó játékosa, így Böde Dániel, Vladan Cukic és Gyömbér Gábor csapatkapitány is rész vett a forgatáson.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

NB I: egy pontot szerzett új edzőjével a Honvéd

Az MVM-Paks gól nélküli döntetlent ért el a Budapest Honvéd vendégeként a labdarúgó OTP Bank Liga… Tovább olvasom