Délmagyar logó

2017. 06. 26. hétfő - János, Pál 20°C | 31°C Még több cikk.

Mellplasztika az első netes valóságshow főnyereménye

Szeged - Mellplasztikát kap az első internetes valóságshow győztese: majd kétezren szállnak versenybe szebb, nagyobb, feszesebb mellekért. A legtöbben növelnék keblük méretét, a fő indok az alacsony önértékelés.
A szegedi jelentkezőknél is ezt tapasztaltuk, pedig egy kívülről jövő változás nem old meg mindent – a szervezőknek viszont jó üzlet a verseny.

Autó, ház, milliók: hasonló nyereményekért ment a harc a korábbi valóságshow-kban Magyarországon. Kevesen gondolták volna, hogy az első internetes valóságshow főnyereménye egy tetszőleges mellplasztika lesz. És hogy nagy rá az igény, azt a jelentkezők száma is jelzi – több mint ezerhétszázan töltötték ki a virtuális jelentkezési lapot. Közülük kerül majd ki a győztes, aki hamarosan kisebb-nagyobb-feszesebb melleknek örvendezhet.

Farkas Györgyi, a honlapot üzemeltető kft. marketingmenedzsere maga is meglepődött, amikor látta, mennyien jelentkeznek a versenyre, pedig a téma gyakran előkerül a portál fórumain. – A hozzászólásokból kiderül, hogy van, aki a partnere előtt sem meri levenni a melltartóját – mondja, és arra következtet: ha egy 49 éves nő felvarratja a mellét, erősödhet az önbecsülése, a kisugárzása, és igenis elmegy arra az állásinterjúra, amire előtte nem mert volna.

Az első internetes valóságshow főnyereménye egy tetszőleges mellplasztika lesz. Több mint ezerhétszázan töltötték ki a virtuális jelentkezési lapot. Illusztráció: Schmidt Andrea
Az első internetes valóságshow főnyereménye egy tetszőleges mellplasztika lesz. Több mint ezerhétszázan töltötték ki a virtuális jelentkezési lapot. Illusztráció: Schmidt Andrea

Az adatlapok alapján a versenyzők jó része pontosan efféle változást vár a művi beavatkozástól: önbizalmat. És az adatlapok alapján önbizalmat leginkább a méretes mell ad – utcahosszal vezet ugyanis a nagyobb keblek iránti vágy. A 33 éves, szegedi Vincze Mónika is nagyobbíttatna. Úgy véli, nincs mit szégyellnie ezen a versenyen, arcát is vállalná, ha párja és munkája nem szólította volna a Dunántúlra.

– A mai világban egy nő számára központi kérdés a melle formája – vallja. Ő azért szeretne nagyobb mellet, mert úgy érzi, nem rendelkezik „megfelelő" adottságokkal, és a szülés is nyomot hagyott a keblein. A többi szegedi jelentkező is hasonlóan gondolkodik a versenyről: legtöbbjük az önértékelését szeretné visszanyerni. Akad, aki enyhe depresszióba esett megereszkedett mellei miatt.

Mindezt tekintetbe véve már-már nemes cselekedetnek tűnhet a valóságshow elindítása, pedig kőkemény biznisz rejtőzik mögötte. A weboldalon egyre több a felhasználó, az orvosi központ pedig, ahol a beavatkozást végzik, joggal reménykedhet, hogy az alulmaradó versenyző mégiscsak befizet arra a mellplasztikára. Különösen, hogy honlapjukon részletfizetési lehetőséget is kínálnak – ha plazmatévét vásárolunk részletre, új mellet miért ne vehetnénk? Ha nem tetszik valami, dobd el, szabasd át, cseréld ki! – sugallja az úgynevezett fogyasztói társadalom, és ez a verseny is azt a szemléletet erősíti: ha a külsőd nem tökéletes, belül sem érsz semmit. Holott nem véletlenül hangsúlyozzák a pszichológusok: az igazi változás belülről fakad.

Három kör az új mellekért

Az internetes valóságshow-t nem úgy kell elképzelnünk, mint televíziós társait: a játékra a weboldal 18 éven felüli regisztrált felhasználói jelentkezhetnek, és a látogatók a versenyzők adatlapjai alapján dönthetnek: ki az a száz hölgy, akinek a legnagyobb szüksége van a beavatkozásra – a szavazás ma indul. A második körben pszichológus és plasztikai sebész is megvizsgálja, ki alkalmas a műtétre. Végül húsz nő marad versenyben, akikről bemutatkozó videó is készül, és egy nagyszabású vacsorán dől el, ki nyeri a mellplasztikát.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Szépséges szegedi zsűritag A királynőben

Magyarország legszebb hölgyeit választják meg ma este A királynő című műsorban az RTL Klubon, a… Tovább olvasom