Délmagyar logó

2018. 11. 19. hétfő - Erzsébet 1°C | 5°C Még több cikk.

Érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook

Zseniális reklámokkal újít a portál: virtuálisan felpróbálhatóak lesznek például a szemüvegek.
A hirdetők és a felhasználók számára is érdekes fejlesztést leplezett le a Facebook, a portál kedden megkezdte a kiterjesztett valóságot használó hirdetések nyilvános tesztelését és bevezetését - írja az Origo.

Az újítás lényege, hogy az okostelefonok előlapi vagy hátlapi kameráinak segítségével virtuális felpróbálhatóvá, térbe helyezhetővé válnak a hirdetett termékek.

Az első ilyen ilyen hirdetést a Michael Kors készítette, a napszemüvegei iránt érdeklődők az előlapi kamerába nézve "felpróbálhatják" a termékeket.

A Facebook szerint rengeteg cégnek jól jöhet az új hirdetéstípus, a divatkiegészítőktől a kozmetikai dolgokon át a bútorokig sok mindent képesek lehetnek könnyebben értékesíteni a segítségével.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Megdöbbentő videó: fényes nappal, kamionnal szállítottak egy ufót

Megdöbbentő videó: fényes nappal, kamionnal szállítottak egy ufót
A felvételt egy autós rögzítette mobiltelefonjával, amikor leelőzte a lassan haladó konvojt a… Tovább olvasom