Délmagyar logó

2018. 10. 23. kedd - Gyöngyi 7°C | 15°C Még több cikk.

Kedden mindent vitt a TV2

Október 9-én mindhárom kiemelt célcsoportban, a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva a TV2 volt a legnézettebb csatorna, cégcsoport szinten is beelőzve az RTL Magyarországot.
Az október 8-án elindított új programstruktúra első napján a Ninja Warrior műsorsávjában és a 18-49-es főműsoridőben volt piacvezető a csatorna, kedden viszont már minden célcsoportban nyerte a teljes napot és a főműsoridőt a TV2.
 

A négy évesnél idősebbek körében a csatorna átlagos főműsoridős közönségaránya 15,1% volt, míg az RTL-é ennél kevesebb, 14,6% százalékpont volt, míg 18-59-ben 14,3% vs. 13,9% a TV2 javára.

A TV2 keddi legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportban A legbátrabb páros bemutatkozó adása lett, 14.4%-os közönségaránnyal, míg a teljes lakosságban a Tények volt a csatorna elsőszámú műsora, amit az éppen tévénéző 4 évesnél idősebbek 22.1%-a követett figyelemmel. Jól indult az IKO vadonatúj vígjátéksorozata, a Bogaras szülők is. Az első epizódot a 18-59 éves tévénézők 12,4%-a választotta, amivel az új széria rögtön a napi műsor toplista 7. helyén nyitott.
 

A nagycsatornák mellett a kábelek is jól teljesítettek, ennek köszönhetően a teljes csatornaportfólió is piacvezető volt a keddi napon. (TV2 Csoport 27% vs. RTL Magyarország 21% - teljes nap, teljes lakosság)

Forrás: Nielsen Közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok
Főműsoridő: 18-23 óra

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Taylor Swift az idei American Music Awards nagy nyertese - galéria

Taylor Swift az idei American Music Awards nagy nyertese - galéria
A 28 éves popénekesnő négy díjat vett át a Los Angeles-i díjátadón. Tovább olvasom