Egyperces

2013.01.16. 11:03

Wasssup? - Ezért nem kapcsolt el a Super Bowl szüneteiben

A Super Bowl február 3-i döntője alkalmából a Marketing Week összegyűjtötte a közvetítés szüneteiben leadott legemlékezetesebb spotokat. Volt, amelyik a filmeseket is megihlette.


A Marketing Week alapján a Kreatív Online is összegyűjtötte a Super Bowl szüneteiben leadott legemlékezetesebb reklámokat.

Persze nem feltétlen ezek a legjobbak, de marketing szempontból biztos jó fogás volt mind. A Nike Air Jordan reklámja a hollywoodi filmeseket is megihlette, de reklámszakemberek is visszanyúltak a klasszikus filmekhez: így juthatott szerephez Matthew Broderick és Michael J. Fox is, de Darth Vader Jr. is megjelenik. És megtudhatjuk, mi marad egy irodából és az alkalmazottakból, ha bekerül közéjük Terry Tate.

De ugye emlékeznek még az Old Spice klasszikusára is? Íme a díjnyertes reklámok.

Reebok – Terry Tate, Office Linebacker (2003)

Az óvatlan irodai pasziánszról a legjobb leszoktató Terry Tate, akitől a legjámborabb irodai alkalmazott is retteghet. Vicces.



Honda – Matthew’s Day Off (2012)

Matthew Broderick lopott már Ferrarit fiatalon 1986-ban, most hasonló szituációba került, mint a klasszikus filmjében.


E-Trade – Dancing Monkey spot (2000)

A garázsban táncoló majomnál kapásból tudnánk 10 jobb reklámot is mondani, az viszont biztos, erre sokan emlékeznek. Egy majom mindig cuki.


Budweiser – Wassup (2000)

What's up? Wassssup? Tudom, hogy önök is mondták. Talán az egyik olyan reklám, amely beférkőzött a mindennapi szóhasználatba is. A fiatalok szlengjébe biztosan.


Diet Pepsi – Micahael J.Fox (1986)

Michael J. Foxot nem tudtuk nem imádni a Vissza a jövőbe trilógiában, így nem sokkal a film megjelenése után reklámban is meg kellett emlékezni Robert Zemeckis nagysikerű alkotásáról.


Volkswagen – The Force (2011)

A Volkswagennek sikerült maradandót alkotnia. Darth Vader a Csillagok háborúja hat rész és 30 év után is megihleti az embereket. Darth Vader Jr.-t is meglepi, ha az erő eléri.



MasterCard – Errands (2004)

Homer Simpsonra először a pénzügyi cég csapott le először, de annyira jól sikerült, hogy utána rögvest a Coca-Cola is "kölcsönvette egy reklám erejéig.


Apple – 1984 (1984)

Ez az a szpot, amely mindenkinek eszébe jut ha ikonikus Super Bowlt-reklámot kell említeni - írja a Kreatív Online.



Nike – Hare Jordan (1992)

A sportszergyártó olyan jól összehozta Michael Jordant Tapsi Hapsival (és olyan sikeresen nyomták le az ellenfelet közös erővel), hogy a Warner Bros. négy évvel később meg is filmesítette. A Space Jam - Zűr az űrben világszerte 230 millió dollárt hozott.



Old Spice - “The Man Your Man Could Smell Like" (2010)

2010-ben Grand Prix-t kapott Cannes-ban a Wieden+Kennedy Old Spice reklámfilmje,  a benne szereplő  NFL-játékos, Isaiah Mustafa popkulturális ikon lett.

Címkék#Superbowl

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!