Helyi közélet

2020.03.19. 15:34

Szegeden is változott a MÁV-Start személyes ügyfélszolgálatainak működése

A járványügyi helyzet miatt a MÁV-Start átszervezte és korlátozta személyes ügyfélszolgálatai működését – közölte a vasúttársaság csütörtökön az MTI-vel.

delmagyar.hu

Szeged, 20200318. Koronavírus járvány miatt kiürült a szegedi vasútállomás ( nagyállomás ). Fotó: Frank Yvette (FY), Délmagyarország

Fotó: Frank Yvette

A sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében a vasúttársaság arra kéri utasait, hogy jegy- és bérletvásárlás esetén részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását. A személyes ügyfélszolgálatok országosan március 19-étől korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket.

Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett, az adott állomás pénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, a pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére – közölte a MÁV.

Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítésére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség, valamint a szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető – tájékoztatott a vasúttársaság.

A tájékoztatás szerint az érintett irodák a Keleti pályaudvar, Déli pályaudvar, Székesfehérvár, Győr, Szolnok, Pécs, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, Szeged, Békéscsaba területén vannak.

Felhívják a figyelmet arra is, hogy a Start Klub kártya átvételére a helyi személypénztárakban van lehetőség. Az átvétel pontos helyéről a helyszínen kifüggesztett tájékoztató ad információt.

A már az átvevőhelyen lévő, vagy a jelenleg gyártás alatt álló Start Klub kártyákat az átvevőhelyek a 30 napos átvételi időn túl is megőrzik, az érintett utasok azokat a későbbiekben át tudják venni.

Az utasok folyamatosan, a nap 24 órájában fordulhatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatához a +36 (1) 3 49 49 49-es, vagy mobilhálózatról a +36 (20/30/70) 499 4999-es telefonszámon, írásban a www.mavcsoport.hu/ugyfelszolgalat/uzenetkuldes címen vagy az [email protected] e-mail címen. Aki teheti, a személyes ügyintézés helyett válassza inkább ezeket a lehetőségeket – írja a MÁV közleményében.

Olvassa el az összes a témában írt cikkünket a következő linken: Friss megyei hírek a vírussal kapcsolatban.

Ingyenesen hívható a magyar ügyeleti központ

Az ügyeleti központ e-mail-elérhetősége: [email protected]. A beérkező elektronikus levelekre a lehető legrövidebb időn belül ellenőrzött, hiteles választ küldenek.

A 06-80-277-455 és a 06-80-277-456 számú, ingyenesen hívható információs vonalakra kezdeményezett hívásokat a nap 24 órájában az ügyeleti központban fogadják a Nemzeti Népegészségügyi Központ munkatársai.

A kormány koronavírussal kapcsolatos hivatalos Facebook-oldalán és a koronavirus.gov.hu kormányzati honlapon hiteles és naprakész tájékoztatás található a fertőzésről.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában