2020.06.13. 19:32
Fejetlen család a Legjava arca
Legjaváék történetével erősít a bordányi Legjava márka. A dézsmálás című első rész már fel is került a világhálóra.
Legjava Pappa torkoskodik épp a bordányi szociális szövetkezet egyre ismertebb, Legjava termékeit népszerűsítő reklámfilmben.
Forrás: DM
Tavaly július elején írtunk lapunkban a bordányi Homokhátság Szíve Zöldség- és Gyümölcsfeldolgozó Szociális Szövetkezetről, ahol Legjava márkanéven kézzel válogatott zöldségekből és gyümölcsökből készítenek egyedi ízvilágú szószokat, krémeket, lekvárokat és csatnikat 2017 óta. Helyi termelőktől, helyi alapanyagokból készül minden, olyan különlegességek, mint a borsos-mentás eperszósz, csípőspaprika-krém és a hétfűszeres paprikaszósz.
Elismerések sora
Akkor azt nyilatkozták, a cél, hogy egy országos üzletlánc polcaira is felkerülhessen Bordány büszkesége. Ez mára nemcsak sikerült, még túl is teljesítették: a Legjava miniszteri elismerést, a szövetkezet pedig Hagyomány és innováció termékdíjat kapott. Most reklámfilmmel jelentkezett a szövetkezet, amelynek célja, hogy még többen vásároljanak a Legjava termékekből, ezzel is segítve a szövetkezet működését, új termékek, új ízek kifejlesztését.
Fejetlenék inkognitóban
Tanács Gábor, Bordány polgármestere elmondta, a fejetlen családot, Fejetlenéket bemutató történetek rövid, 20-25 másodpercesek, és a szövetkezet közösségi oldalán láthatók. A reklámcsalád történetét blogon is olvashatják a legjavaek.blogspot.com címen.
A blog írói és a film szereplői is inkognitóban maradnak még egy ideig, tudtuk meg a szövetkezet elnökétől, aki hozzátette, nagy reményeket fűznek a nem mindennapi reklámötlethez. Legjaváék, azaz Mamma és Pappa egy vidéki házban élnek, ahol nap mint nap történik velük valami.
A kíváncsiságra építenek
Az emberi kíváncsiságra alapozva a szereplők arca, feje sosem jelenik meg majd a kisfilmekben, gesztusaikkal, egy-egy mondattal, testhelyzettel szeretnék megragadni a nézők figyelmét. Kisfilmről kisfilmre szövődik majd a történetük. Ha valaki nem érti meg az adott képsor mondanivalóját, utánaolvashat a blogon.
– Leginkább olyan vevőket szeretnénk magunk mellé állítani a kisfilmekkel, akik szeretik a magyar, vidéki kézműves termékeket. Reklámfilmjeink betekintést adnak egy család mindennapjaiba, és ezáltal talán minél többen gondolnak majd a Legjaváékra mint közeli rokonaikra, barátaikra, ismerőseikre – mondta Frankné Varga Katalin, a szövetkezet elnöke.
Ön is segíthet
Ha szeretne bekapcsolódni a történet alakításába, vannak jó ötletei, netán ön a közösségi oldalak szakértője, és segítené a helyi kezdeményezést, várják jelentkezését a szövetkezet Facebook-oldalán.