Délmagyar logó

2017. 11. 21. kedd - Olivér 1°C | 8°C Még több cikk.

Tadic szórta a pénzt a kampányra, mégse nyert

Tadic több mint négyszer annyit költött tévés kampányra, mint Nikolic, mégis vesztett az elnökválasztáson.
Egy belgrádi napilap összesítése a szerbiai elnökválasztás második fordulója előtt Boris Tadic négy és félszer többet költött televíziós választási reklámokra, mint ellenfele, Tomislav Nikolic, mégis elvesztette a választást.

A Danas című belgrádi napilap szombaton internetes oldalán azt írta, hogy Boris Tadic volt államfő legalább 787 ezer eurót költött tévés választási hirdetésekre és fizetett műsorokra, míg a választás győztese, Tomislav Nikolic 4,5-szer kevesebbet, közel 180 ezer eurót.

A lap a szerbiai műsorszórási ügynökség május 7-17-ig tartó időszakra vonatkozó jelentése alapján készítette el összesítését, legalacsonyabb reklámárakkal számolva. Mivel a napszaktól és az időponttól függően a percdíj 30 és 200 euró között mozog, a reklámcélokra költött összeg ténylegesen ennek akár a duplája is lehet.

A Danas szerint Boris Tadic valamivel kevesebbet szerepelt a tévében, mint Tomislav Nikolic, de kampányfilmjeit összességében 8,5 órán át láthatták a tévénézők, míg Nikolicra két óránál kevesebb idő jutott. Mindent egybevetve a választás vesztesére tíz százalékkal több idő jutott az elektronikus médiában, mint a győztesre.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Több mint 200 droglabort számoltak fel Bolíviában

Drograzziákat tartottak Bolíviában, ahol több mint kétszáz kábítószeres laboratóriumot számoltak… Tovább olvasom