Délmagyar logó

2017. 03. 26. vasárnap - Emánuel 4°C | 11°C Még több cikk.

Szegedi fejlesztésű trolit tesztel a BKV

Szeged - A Szegedi Közlekedési Társaság által fejlesztett trolibuszt tesztel a BKV szeptember 27. és október 3. között a 80-as és a 80A jelű járatok vonalán; a járművet ingyen használhatják a budapestiek.
A fővárosi közlekedési vállalat, az MTI-hez pénteken eljutatott közleményében kifejti: a klimatizált, környezetbarát trolira négy ajtón keresztül szállhatnak fel az utasok, a jármű karosszériája emellett oldalra billenthető a babakocsival, illetve kerekesszékkel utazók könnyebb felszállása érdekében.

Az alacsonypadlós, csuklós troli mozgatásáról 3 fázisú, 240 kW teljesítményű Skoda típusú motor gondoskodik, míg az utasok informálását elektronikus és akusztikus utastájékoztató rendszer is segíti.

A BKV honlapján, illetve ügyfélszolgálati vonalán várja az utazók visszajelzéseit, arra kérve a véleményt formálókat, hogy egyebek mellett az ülések elhelyezkedését, az azok közti folyosó méretét, továbbá a kapaszkodási lehetőségeket is értékeljék.

Olvasóink írták

  • 10. Belváros 2010. szeptember 29. 23:15
    „Mi az hogy nem jár saját fejlesztésű troli?

    5 db MB CITARO saját fejlesztésű, aszinkron motoros hajtással.

    Valóban gyárakat és munkahelyeket kell teremteni - nem a sok szar bevásárló központokat!!!!

    ÚJ ZENÉHEZ ÚJ ZENEKAR KELL!!!

    Hajrá Szeged! Hajrá SZKT!!!”
  • 9. joy 2010. szeptember 25. 08:19
    „Én pillanatnyilag annak is örülnék, ha a 10-eshez szükséges 10 új troli is SzKT-ARCa lenne! /”
  • 8. szunyi 2010. szeptember 24. 14:02
    „7, Én is annak örülnék legjobban, ha itt épülne egy nagyobb gyártókapacitás ellátva közép europát, de a licenc eladása is megoldás lehet.
    Persze egy jól átgondolt konstrukcióba.
    pl., Kinai gyártó megveszi, Ázsiába terjesztheti, de EU-s piacra nem és darabonként fizet 5-10 millát.”
  • 7. Dema 2010. szeptember 24. 13:34
    „5. szunyi NEHOGY MÁR ELADJÁK A LICENCET! AZ NEM JÓ A VÁROSNAK!!!
    MINDEN ÁRON AKADÁLYOZZÁK MEG! Az itt élő emberekre nem gondolnak? Kié is ez a cég? Csak nem a városé? Mert akkor az enyém is! Én nem akarom eladni. És nem szavazok olyan emberekre, akiknek megfordulhat a fejecskéjébe ilyen!”
  • 6. Dema 2010. szeptember 24. 13:30
    „B.Nagy úrnak, meg Botka úrnak ezeket kellene nyomnia! Reklámoznák a választási hadjáratukba is. Csak jó lehet a városnak! Reklám! :D:D A politika többi része meg nem is érdekelne! :D”
  • 5. szunyi 2010. szeptember 24. 13:29
    „3,

    Jelenleg évi 15 a kapacitás (ezt írták valamelyik cikkben), de ha bejönne egy nagyobb megrendelés (10 évre mondjuk évi 50), akkor biztos bővítenék a kapacitást, vagy eladnák a licenszet.”
  • 4. Dema 2010. szeptember 24. 13:27
    „Istenem !!! De jó volna, ha vennének tényleg 20-at belőle! Marha büszke lennék rá, hogy Szegeden ilyet tudnak.”
  • 3. tsz 2010. szeptember 24. 13:12
    „1. hozzászólás tiktökmag 2010.09.24. 12:13

    Nem emlékszem arra, hogy valaki is mondta volna, hogy tömegtermelő troligyár épült Szegeden, ahol naponta százával gördülnek ki a vadonatúj trolibuszok, csak annyiról volt szó, hogy megtervezték és megépítették, azt meg ugye láttuk a szemünkkel.”
  • 2. Szemif 2010. szeptember 24. 12:27
    „"Rendelnének belőle vagy 20-at, egy éves szállítási határidővel! :-D Nem a rossz indulatból csak, hogy kicsit lerántódjon a lepel a szemfényvesztésről."

    Szemfényvesztésről? Már kinek, merre, meg, hogy, mert én lemaradtam valamiről...”
  • 1. tiktökmag 2010. szeptember 24. 12:13
    „:-) Nagyok lettünk, már Pesten is tesztelik az ARC-unkat. Igaz, hogy így most szegeden nem jár a saját fejleszésű troli, de nem baj nekünk jók a régi vasak is. Rendelnének belőle vagy 20-at, egy éves szállítási határidővel! :-D Nem a rossz indulatból csak, hogy kicsit lerántódjon a lepel a szemfényvesztésről.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Delmagyar.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Három kérdés, aki válaszol: Nacsa Norbert, a Rádió 88 programigazgatója

Nacsa Norbertet, a Rádió 88 programigazgatóját faggattuk. Tovább olvasom