Szegedi egyetemi hírek

2024.04.06. 12:25

Reklámversenyt rendeztek egyetemistáknak – Galéria

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Four Creation Reklámügynökség szervezte meg azt a versenyt, amit szombaton tartottak Szegeden. A verseny célja az, hogy a hallgatók bepillanthassanak a reklámvilágba, és felkeltse minél több tehetséges fiatal érdeklődését a szakma iránt. A reklámversenyt az ország egyik legnagyobb presztízsű, Szegedhez kötődő márkája a Goodwill Pharma támogatta. A nyertes csapat tagjai gyakornoki pozíciót kapnak a cégnél.

Suki Zoltán

Komoly munka folyt a csapatoknál. Fotó: Karnok Csaba

Fotó: Karnok Csaba

 

A Copytition a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának és a Four Creation Reklámügynökség szervezésében immár második alkalommal megvalósuló kreatív verseny, melynek küldetése, hogy a hallgatók bepillanthassanak a reklámvilágba 

– mondta lapunknak az egyetemi reklámversenyen Czégény László.

A reklámmenedzser elmondta azt is, hogy a versenyt az ország egyik legnagyobb presztízsű, Szegedhez kötődő márkája a Gooodwill Pharma támogatja, akik azon túl, hogy feladatot adnak és egy aktuális kommunikációs problémájukat megosztják a versenyzőkkel, gyakorlati helyeket is biztosítanak a győztes csapat tagjainak.

A versenyzők három klasszikus reklámügynökségi munkakörbe, stratéga, kreatív szövegíró és grafikus pozícióba jelentkezhetnek. A 4 napos versenyre 16 csapat jelentkezett, akiknek a kampánytervezés mellett az ötletek megvalósítására is kiemelt figyelmet kellett fordítaniuk. A csapatoknak a célok, célcsoportok, üzenetek, médiumok és mérőszámok meghatározása mellett konkrét koncepciót is le kellett tenniük az asztalra.

A reklámmenedzser ezt úgy fordította le, hogy egy már meglévő terméket kellett újrapoziciónálniuk a hallgatóknak, hogy az jobban fogyjon, és könnyebben eljusson a vásárlókhoz.

Ez egyébként egyáltalán nem egyszerű feladat, feladja a leckét a csapatoknak, akik persze nem ijednek meg a kihívásoktól

 – tette hozzá Czégény László.

A Copytition egy hosszú távú kezdeményezés első állomása, amely a következő években országossá bővül, hogy még több tehetséget tudjon összekötni az ügynökségekkel.

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában