MarketingLabor

2008.09.23. 17:27

A szentesi baromfiról jut eszembe

Gerillamarketing - Astroturfing kampányok – mesterséges mozgalmak, fogyasztói csoportok Az egyik legfőbb, inkább PR-alapú gerilla marketing módszer a mesterségesen, "felülről" létrehozott mozgalmak, fogyasztói csoportok életre hívása. (astroturfing)

Az astroturfing egy olyan kampány, amelyet PR és gerilla marketing specialisták hoznak létre, valamely megrendelő megbízásából, de oly módon hogy az eredeti, alulról építkező civil szerveződések által kezdeményezett kampánynak tűnjön.

A legjobban úgy szemléltethetnénk az astroturfing módszerét, ha párhuzamot vonunk az antiglobalista, multinacionális nagyvállalat-ellenes mozgalmakkal.

Ma már a reklámozóknak nem szabad figyelmen kívül hagyniuk az antiglobalista mozgalmak kommunikációs aktivitását, annak stílusát. (példa a Gap, a NIKE, az IBM, a SONY és Microsoft kampányai)

kép: szentesi liba szentesi címeres sisakban (SK)

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!