Szegedi hírek

2023.11.12. 12:00

Átverve érzik magukat a Mamma Mia táncshow nézői – Frisstve

Rengeteg panasz érkezett a pénteki szegedi Mamma Mia Dance Show kapcsán: a telt házas produkció nézői közül sokan úgy érzik, átverték őket. Az ország legnagyobb táncshowja helyett szerintük drága filmvetítést kaptak.

Timár Kriszta

Forrás: MAMMA MIA DANCE SHOW/Facebook

Telt házzal dübörgött pénteken a Mamma Mia Dance Show Szegeden a Sportcsarnokban. Ami lássuk be, nem csoda: a fülbemászó örök slágerek és az ígéret, miszerint az ország legnagyobb táncshowját láthatják az érdeklődők, nyilvánvalóan vonzotta a filmen és a Szegedi Szabadtéri Játékok színpadán is hatalmas sikert elkönyvelő musical, valamint ABBA rajongókat. Csakhogy a tömeg már korántsem volt ilyen lelkes a produkció végén, az esemény Facebook-oldalát pedig elözönlötték a negatív kommentek.

Az ígéret szerint a Mamma Mia film 15 éves évfordulója alkalmából egy új élménybe öltözve hozták vissza a szervezők a sikertörténetet több mint 15 táncossal, hatalmas ledfallal és gyönyörű látványelemekkel. A kommentek szerint a két profi táncoson kívül semmi értékelhető nem volt az estében, többen ott is hagyták a műsort közben. 

Ez annyira borzasztó volt, nem is tudom hogy gondolták. 9.500 forintos jegyért levetítették a filmet. Elképesztő lehúzás

 – értékelte egy elégedetlen látogató. 

 Mintha egy falunapi fellépésen lettünk volna egy mozifilmel kombinálva. Rettenetes film-összevágások, szörnyű hangminőség, cuki kis fellépő gyerekekkel

 – írta egy másik néző. Hasonló véleményt még több mint félszázat lehet olvasni a kommentek között, bár többen azt is jelezték, hogy sok hozzászólást moderáltak, azaz töröltek. Pozitív véleményt nem találtunk.

A programot egy sándorfalvi székhelyű cég szervezte, és a következő hónapokban Miskolcon, Szombathelyen, Győrben és Veszprémben is megtartják az előadást. Honlapjukon az szerepel, kizárólag az esemény elmaradása vagy az esemény időpontjának változása esetén tudják visszautalni a jegyárakat.

Megkérdeztük tőlük, hogyan tervezik kezelni ezt a panaszáradatot, illetve arról is érdeklődtünk, terveznek-e változtatni az esemény kommunikációján a következő állomásokon, hogy egyértelműbb legyen, mire váltanak jegyet a nézők. 

Reagáltak megkeresésünkre a szervezők

Alig 2 tucat levelet kaptunk ezért is lepett meg minket a cikk, ez a megjelent személyek 1,8 százalékát jelenti

 – írták lapunk megkeresésére a szervezők. 

Úgy folytatták, csapatuk számára az elmúlt napokban érkezett vélemények megfontolásra sarkallták őket. 

Sajnálatos, hogy a produkció ilyen visszhangot teremtett bizonyos körökben. Stábunk kijelenti, hogy számunkra mindig a vásárlók elégedettsége az első és legfontosabb szempont. Emiatt mindenképpen egyeztetünk a kommunikáció menetéről. Kérjük a vásárlókat, hogy türelemmel álljanak a kialakult helyzethez, ügyfélszolgálatunk hamarosan válaszol majd a felmerülő kérdésekre. Mindent megteszünk, hogy azok akik hangot adtak az elégedetlenségüknek az esemény kapcsán, megfelelő megoldásban részesüljenek!

 – írták.

A produkció – ahogy a lenti videón is látszik – a közönség túlnyomó részének elnyerte a tetszését.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában