Szegedi hírek

2023.11.09. 10:45

Költséghatékonyság miatt szervezték át az 1-es postát

Szó sincs felújítás előkészítéséről, a költséghatékonyság miatt szervezték át az 1-es posta működését Szegeden. A hét elején közölt cikkünk kapcsán válaszolt a Magyar Posta.

Kiss Anna

Aki az 1-es postára megy, készüljön fel a hosszas sorban állásra. Fotó: Gémes Sándor

Elvárás tőlünk, hogy költséghatékonyan működjünk. Ennek az elvárásnak a teljesítése érdekében az erőforrásainkat, kapacitásainkat a postai ügyfélforgalomhoz szükséges igazítanunk

 – írta válaszlevelében lapuknak a Magyar Posta Zrt. Társasági Kommunikációs Osztálya, miután megkerestük a társaságot annak kapcsán, hogy rengeteg a panasz a szegedi 1-es posta működésére. A hosszú, időnként félóráig tartó várakozásról, a kevés nyitva lévő ablakról és a Deák Ferenc utca felőli épületrészből áthelyezett küldeményátvételről a hét elején írtunk, azonban akkor még nem kaptunk választ kérdéseinkre. 

Most levelében azt írta a kommunikációs osztály, hogy a Magyar Posta törekszik arra, hogy a legmagasabb színvonalon szolgálja ki az ügyfeleket. Ugyanakkor elektronikus hozzáférés hiányában papír alapú értesítő kiállítására van lehetőségük, ami alapján a küldemény az adott postán átvehető.

A hatékonyságot célzó intézkedések egyike az ügyfélterek, munkahelyek összevonása is, a rendelkezésre álló kapacitások koncentrálása érdekében. A Szeged 1-es postán október 16-tól kezdődött el az ügyfélterek átszervezése. Az újonnan megnyitott ügyféltérben ügyfeleink minden postai ügyet – levélfeladást, csekkfelvételt, értesített küldemények átvételét – egy helyen el tudnak intézni, ami az ügyfelek kényelmét is szolgálja, és a munkahelyek kihasználtságát is javítja 

– közölték a válaszlevelükben hozzátéve, folyamatosan elemzik az ügyfélforgalmat, ez alapján teszik meg a szükséges munkaszervezési intézkedéseket.

Jeleztük az osztály felé, hogy több szegedi is arra panaszkodott lapunknak, hogy nem csengetett be hozzájuk a kézbesítő, pedig egész nap otthon voltak, értesítőt kaptak a ládájukba arról, hogy levelük vagy csomagjuk érkezett, így mehettek sorba állni az 1-es postára. Erre azt írták, hogy amennyiben az ügyfél jelzi bármely csatornán – személyesen, telefonon, e-mail-ben – a panaszát, azt a Magyar Posta Zrt. kivizsgálja.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a delmagyar.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában