2010.09.02. 08:12
10 magyar vállalat állít ki az EuroShop szakvásáron
Minden eddiginél több, tíz magyar vállalat állítja ki a kereskedelem fejlődését szolgáló kínálatát a düsseldorfi EuroShop szakvásáron - közölte a BD-Expo Kft., a düsseldorfi vásár magyarországi képviselete.
A kereskedelmi technológia világszerte legnagyobb szakvásárát, az EuroShopot háromévenként rendezik, legközelebb 2011. február 26. és március 2. között.
A szervezők az öt nap alatt több mint 100 ezer látogatót várnak.
A közleményben Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője kiemeli: sok kiállító az EuroShopra időzíti új fejlesztéseinek bemutatását és kínálatának megismertetését új partnerekkel.
A szakvásáron a látogatók megismerkedhetnek EuroConcept néven a bolti berendezések kínálatával, amibe beletartozik többek között a világítástechnika és a hűtőbútor is.
A bolti eladásösztönzés eszközeit, fókuszban az eladáshelyi vizuális marketinggel az EuroSales fogja össze.
Az informatika és biztonságtechnika fejlődéséről az EuroCIS csarnokaiban tájékozódhatnak az érdeklődők. Az EuroExpo a vásári megjelenés, stand dizájn, eseményszervezés témakört öleli fel.
A legutóbbi EuroShop 48 ország 1 895 kiállítójának adott helyet, és 105 ezer látogatót vonzott, szerte a világból.
A düsseldorfi vásár (Messe Düsseldorf) a világ egyik legnagyobb vásárvállalata, amely több mint 50 szakvásárt rendez, ezek közül 24 az adott szakterület vezető világvására. 2008-ban mintegy 496 millió eurós árbevétellel a saját vásárvárossal rendelkező összes németországi vásártársaság eddigi legmagasabb éves árbevételét érte el. A Messe Düsseldorf Németországon kívül is szervez vásárokat, így Moszkvában, Sanghajban, Szingapúrban, Mumbaiban, Sao Paoloban is. A Messe Düsseldorf-csoporthoz tartozik Közép-Európa vezető vásárvállalata, a Brnói Vásár is.