Az egyik olvasónk kereste meg lapunkat azzal a problémájával, hogy bizonyos csatornákon nézhetetlen az adás: a hang szaggat, kép helyett pedig csak feketeség látható. A helyzetet októberben jelezte először a szolgáltatójának, a Vodafone-nak, mára addig jutott a helyzet, hogy legalább szerelő is foglalkozott a problémával – igaz, megoldani többszöri próbálkozással sem sikerült.
A csatorna logója bejön, de kép nincs, a hang pedig szaggat. A szolgáltatónak hónapok óta nem sikerült megoldania a problémát. Fotó: Majzik Attila
Az egyik csatornán megy esténként egy dokumentumfilm, azt szoktam megnézni. Októberben vettem észre, hogy az egyik este előbb azt írta a tévé, hogy „nincs jel”, majd a hang recsegett, a kép pedig elfeketedett. Később több csatornánál is ugyanezt lehetett tapasztalni
– számolt be a helyzetről az idős hölgy. Nem ő az egyetlen, aki panaszkodik a szolgáltatóra: mivel ő a társasház közös képviselője, többen is megkeresték ugyanezzel a problémával.
Első lépésként a telefonos ügyfélszolgálattal próbálkozott, de mivel állandóan foglalt volt a vonal, ezért inkább ajánlott levélben tájékoztatta a szolgáltatót a helyzetről, arra azonban nem kapott választ. A cég helyi irodájánál általában már nyitás előtt az utcán áll a sor vége, oda januárban tudott bejutni. Az ügyfélszolgálatos tájékoztatása szerint egy központi hibáról van szó, emiatt nézhetetlenek a Brusznyain az adások. A helyzet pikantériája, hogy az ügyintéző nem tudta elküldeni a bejelentésről készülő munkalapot, mert a saját internetjük sem működött.
Végül az asszony kérésére kétszer is küldtek ki hozzá szerelőt, akik azonban sem első, sem második próbálkozásra nem tudta megoldani a problémát, így továbbra sem élvezhetőek bizonyos csatornák a Brusznyai sétány társasházaiban.