A tisztán elektromos üzem még inkább megosztja az autósokat

A tölthető elektromos hibrid autó akkor igazán takarékos, ha időnként bedugjuk a kábelét a konnektorba. Ha ezt nem tesszük, csak sima hibrid és akkor feleslegesen cipeli a nehéz akkumulátorokat.

Az elektormobilitás nagy kritikusa Fritz Indra osztrák autóipari mérnök egy GT Spiriten megjelent friss interjúját Várkonyi Gábor szemlézte blogján és vitaindítónak szánta – vitát is generált. A mérnök szerint az egyik márka akkumulátorgyárához annyi pénzt akar legombolni a politikáról, amennyit csak lehet, milliónyi elektromos autót fog legyártani, de eladni tudja majd őket. Tény, hogy a 10 éve 2020-ra beígért 1 millió elektromosból 200 ezer sem fut Németország útjain, ennek is a fele konnektoros hibrid. Ez utóbbit a mérnök az elektromos autó utáni második legnagyobb hazugságnak tartja. 

Cikkünkből kiderül, hogy látják ezt a szegedi autókereskedők. Keresse írásunkat a keddi Délmagyarországban!